בחירה נכונה של דשא סינטטי

מבצעים בחירה נכונה של דשא סינטטי

דשא סינתטי הוא מוצר נהדר. הוא מאפשר לכם ליהנות המראה והתחושה של דשא אמתי, אך מצד שני אינו דורש התעסקות ותחזוקה כמו דשא טבעי.

 זה פחות או יותר כמו לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. אתם לא צריכים לבזבז מים על השקיה, אין צורך בדישון ואין צורך בגיזום הדשא. 

כמובן שישנם סוגים שונים של דשא סינתטי, וגם המחירים שונים. אז כיצד נדע לבחור את הדשא הסינתטי? להלן קצת טיפים ועזרה בבחירת דשא סינתטי.

בטרם ניגשים לבחור דשא סינתטי כדאי להגיד היטב את מטרת השימוש, זה בחלט משפיע על סוג הדשא שתבחרו. 

אם אתם מחפשים דשא אשר משמש אך ורק למטרות נוי, אולי אפילו בתוך מבנים סגורים, ואנשים לא צפויים לדרוך עליו – אין סיבה שתשקיעו בדשא יקר ואיכותי. תוכלו להסתפק במוצרים זולים. 

אותו הדבר אפשר להגיד אם אתם מחפשים פתרון לתקופת זמן קצרה. 

לעומת זאת אם מדובר בדשא אשר אנשים רבים צפויים לדרוך עליו, ואתם רוצים ליהנות ממנו לאורך זמן, יש להשקיע באיכות גבוהה יותר.

טיפים לבחירת דשא סינתטי

צפיפות הסיבים – צפיפות הסיבים היא אחד הפרמטרים החשובים כאשר מחפשים איכות, ככל שהם צפופים יותר כך האיכות נחשבת לגבוהה יותר.

 זה משפיע גם על המראה העשיר והמלא, וגם על העמידות של הדשא. הדגמים הזולים יכולים להכיל כ 8000-10,000 סיבים למ“ר, אך בדגמים איכותיים תמצאו פי 2.

הצבע – כולנו יודעים שדשא הוא ירוק, אך בתוך הירוק ישנם גוונים שונים, אפילו צהבהבים וחומים. 

אם אתם רוצים מראה הדומה לדשא טבעי יש להעדיף דשא המשלב 4-5 גוונים. מצד שני יש גם את אלו אשר מחפשים דשאים בצבעים יוצאי דופן ולא טבעי. בהחלט ישנם ספקי דשא סינתטי אשר יציעו לכם דשאים בכל צבעי הקשת.

קוטר הסיבים – עוד פרמטר לשים לב אליו הוא קוטר הסיבים. ככל שקוטרם גדול יותר, כך הם גם עמידים יותר בפני דריכה. אם הדשא משמש רק למטרות נוי, זה פחות חשוב.

גובה הסיבים – פרמטר זה נוגע בעיקר להעדפה אישית ולאו דווקא לאיכות המוצר. אם אתם רוצים דשא סינטטי בעל מראה קצוץ, או קצת יותר פראי וארוך, זו כבר החלטה אישית שלכם. שימו לב שלא מומלץ לבחור בסיבים ארוכים מידי מכיוון שהם נוטים ליפול בקלות ולפגוע במראה הרענן של הדשא.

עוד נקודה חשובה לסיום והיא הבטיחות. כאשר הילדים שלכם הולכים לבלות על הדשא, וכאשר אתם עומדים לארח אנשים בגינה, חשוב לכם שהדשא יהיה תיקני ובטיחותי.

 בוודאי לא תרצו דשא אשר נצבע בצבעים רעילים, ולא דשא אשר עשוי להתלקח באש מאיזו סיגריה שתיפול עליו. 

לכן חשוב שתבחרו בדשא איכותי בעל תו תקן המבטיח כי הוא בטוח ושיש בו חומרים מעכבי בערה.

גרינוויו- תכנון עיצוב והקמת גינה, מכירה והתקנת דשא סינטטי

בחירה נכונה של דשא סינטטי
בחירה נכונה של דשא סינטטי
מאמרים נוספים שעשוים לעניין אותכם
Open chat
1
צריכים עזרה?
שלום! נשמח לעמוד לשירותכם
Call Now Button