רשת הגנה לעץ

רשת לעץ

עצי פרי הם דבר נהדר, אם יש לנו עצי פרי בגינה אנו יכולים ליהנות מפרות טעימים ישר מהעץ. באקלים הישראלים ניתן לנטוע עצים מסוגים שונים. אלו עשויים להיות עצי מנגו, תפוח, אבוקדו, לימון, תפוז, אשכוליות, שזיפים ועוד סוגים שונים של עצים אשר מביאים לנו פרות טעימים. אך במקרים רבים אנו זקוקים לרשת הגנה לעץ, גם במטעים וגם בגינות הפרטיות.

מסתבר שאנו לא היחידים אשר אוהבים את הפרות הטעימים של העץ. מסתבר שגם ציפורים, עטלפים וחרקים שונים אוהבים את לנקר ולנגוס בפרות הטעימים שאנו מגדלים. רשת הגנה לעץ מאפשרת לפרות להבשיל עד לרגע הקטיף, וזאת מבלי שבעלי החיים יגנבו לנו את הפרות. עצים מסוימים עשויים להיות רגישים במיוחד.

היתרון של רשת הגנה לעץ

היתרון של רשת לעץ הוא שהיא מאפשרת לנו לשמור על הפרות והעץ בכלל מפני מזיקים שונים, אך מבלי לעשות שימוש בחומרי הדברה, מלכודות וכל מיני דברים אשר פוגעים בבעלי החיים ובסביבה. השימוש ברשת הגנה לעץ אינו פוגע בציפורים ובבעלי החיים האחרים, הוא בסך הכול מונע מהם את הגישה לעץ שלכם ומאלץ אותם לחפש עצים אחרים בטבע. כך תוכלו ליהנות מהספקה של פרות טריים וטעימים וללא צורך בחומרי הדברה מסוכנים ומזהמים.

לא כל רשת מתאימה

אם מחפשים רשת לעץ חשוב להשתמש ברשת אשר מתאימה למטרה זו. רשת לעץ מאוד מזכירה רשתות לחלונות, שרבים מתקינים אותם כי הגנה בפני יתושים. אבל זאת לא אותה רשת. בעצם הרשת צריכה לענות על שני סוגים שונים של צרכים – הצורך הראשון הוא עמידות בתנאי הסביבה, והצורך השני הוא התאמה או אי הפרעה לצרכים של העץ.

מבחינת הצרכים של העץ אנו צריכים לאפשר לו לנשום ולבצע פוטוסינטזה. העצים זקוקים לאור השמש ומחסור באור השמש יכול לפגוע בהתפתחות העץ וביבול. לכן כאשר אנו מחפשים רשת הגנה לעץ, חשוב שזו תהיה רשת אשר תמנע את כניסתם של המזיקים, אך תאפשר לאור השמש לחדור פנימה. דבר שני שנרצה הוא רשת שתהיה מספיק גדולה על מנת לכסות את העץ (זכרו שאין מדובר בשתיל קטנטן) ולא תהיה כבדה מידי על העץ.

אלכס- תכנון עיצוב והקמת גינות, מכירה והתקנת דשא סינטטי

מאמרים נוספים
רשת הגנה לעץ
רשת הגנה לעץ

רשת הגנה לעץ רשת לעץ עצי פרי הם דבר נהדר, אם יש לנו עצי פרי בגינה אנו יכולים ליהנות מפרות טעימים ישר מהעץ. באקלים הישראלים

קרא עוד »
דשן
דשן

דשן-הצמחים כידוע זקוקים לחומרי מזון שונים בכדי לשגשג. בין אם אלו צמחי נוי או צמחים המשמשים למטרות מאכל או מטרות אחרות, כולם נזקקים להרכב זה או אחר של חומרים מזינים. מדובר במינרלים שונים אשר כוללים בעיקר חנקן, זרחן ואשלגן.

קרא עוד »
מערכת השקיה
מערכת השקיה

מערכת השקיה-גינה יפה ומטופחת מוסיפה הרבה לאיכות החיים שלנו. הגינה היא מקום נחמד בו אנו יכולים לבלות בשעות הפנאי וליהנות מפינת הטבע הפרטית שלנו.

בהתאם לגודל הגינה ובהתאם לצרכים שלנו, אנו יכולים לשתול בה פרחים ועצים ואפילו לגדל בה פרות וירקות למאכל.

קרא עוד »
גינת ירקות
גינת ירקות

גינת ירק-גינת ירק ביתית היא רעיון נהדר ויש לה הרבה מאוד ערך. קודם כל היא יכולה להיות מקור לפרות, ירקות וצמחי תבלין עבור בני המשפחה.

כך תוכלו ליהנות מאספקה טרייה וללא חומרי הדברה (זה כמובן תלוי בכם). אין כמו להכין סלט טרי מעגבנייה ומלפפון שזה עתה נקטפו בגינה

קרא עוד »
גינת גג
גינת גג

גינת גג- גינת גג היא אמצעי נהדר לקחת שטח לא מנוצל ולהפוך אותו לסביבה ירוקה ונעימה.

בעולמינו המודרני רוב אוכלוסיית העולם מצטופפת בערים דחוקות וגינות פרטיות הופכות להיות דבר נדיר.

ולא רק גינות פרטיות, הערים שלנו הפכו להיות גושי בטון וחסרים בהם שטחים פתוחים בהם נוכל לטפל גינות וגנים ציבוריים.

קרא עוד »
ורדים
ורדים

קיימים מספר גדול במיוחד של זני ורדים בשעה זו, רוב הזנים הללו מתאימים לגידול בגינת הבית שלכם.

עם כל כך הרבה סוגים שונים לבחירת ההחלטה אילו שושנים לגדל יכולים להיראות יותר כמו משימה קשה מאשר חלק מהכיף של גידול ורדים.

על ידי התחשבות בכמה גורמים חשובים אתה יכול לפשט משימה זו ולהחזיר את הכיף לבחירת הוורדים שלך.

קרא עוד »
Open chat
1
צריכים עזרה?
שלום! נשמח לעמוד לשירותכם
Call Now Button