דשא סינטטי בחלל הפנים

דשא סינתטי בחלל הפנים

בדרך כלל כאשר אנו מדברים על דשא סינתטי, אנו מדברים על דשא סינתטי עבור הגינה הפרטית, מגרשי הספורט ומקומות ציבוריים. במקומות אלו ניתן ליהנות היטב מתכונותיו המיוחדות של הדשא המלאכותי. תכונות כמו עמידות גבוהה לקרני השמש האולטרה סגוליות; מהעובדה שהוא אינו דורש השקיה ומאפשר לנו לחסוך במים; אינו דורש גיזום או דישון והחיסכון הגדול שהוא מביא באופן כללי. אך האמת שדשא סינתטי הוא לא רק פתרון לשימוש בגינות ומרפסות, דשא סינתטי יכול להיות גם פתרון מעולה לשימוש בחלל הפנים, כלומר בחללים סגורים, כמו משרדים למשל.

באופן מובן חללים סגורים אינם יכולים להשתמש בדשא טבעי מכיוון שהוא זקוק לאור השמש. לא אגיד לכם שזה בלתי אפשרי, הרי יש לאנושות פתרונות טכנולוגיים אשר מאפשרים לנו לגדל צמחים אפילו בתחנת החלל הבינלאומית, אך ברור שמדובר בתשתיות מורכבות, כמו למשל הצורך בתאורה מלאכותית אשר תחליף את אור השמש ותאפשר לדשא הטבעי לבצע פוטוסינטזה. אין סיבה של ממש לעשות זאת ובטח שאין כדאיות כלכלית, אך לעומת זאת דשא סינתטי יכול להיות פתרון מתאים עבור מבנים סגורים.

האפשרות להשתמש בדשא סינתטי בחלל הפנים פותחת בפנינו עולם של אפשרויות. אנחנו יכולים להשתמש בדשא גם למטרות שימושיות וגם למטרות עיצוביות. השימוש בדשא סינתטי יכול להיות פתרון מעולה למתקני ספורט סגורים, כמו גם משרדים. למעשה כל חלל סגור יכול לעשות שימוש בדשא סינתטי.

אז מה ניתן לעשות עם דשא סינתטי בחללי פנים?

כאשר אנו מדברים על דשא סינתטי בחלל הפנים. אנו. בעצם מדברים על שני סוגים של שימושים שניתן לעשות בו. מצד אחד זוהי יכולה להיות מדשאה עלייה תתקיים פעילות ספורטיבית או פעילות כלשהי, אך גם מדשאה אשר תשמש כחלק מגינות נוי פנימיות ותתרום לאווירה בתוך המבנה הסגור לטובת המבקרים בו. אפשרות אחרת היא להשתמש בדשא סינתטי ככלי עיצובי מתקדם בסביבה המשרדית. כאן השמיים הם הגבול, הכל תלוי ביצירתיות והדמיון של מעצבי הפנים והאדריכלים שאתם מעסיקים; הם עשויים לעשות בו שימוש לחיפוי הרצפה, כמו סוג של שטיח ואף לצורך חיפוי קירות ועמודים.

דשא סינתטי למשרד – עיצוב מרענן

מסתבר שדשא סינתטי למשרד הוא טרנד עולמי שצובר תאוצה. למרות שהקונספט של דשא סינטטי הוא אינו דבר חדש, הוא כבר קיים עשרות שנים, השימוש בו הולך ומתרחב וכך הוא זוכה ליישומים חדשים ומפתיעים. אך מה גרם לזה?

 סיבה אחת היא טכנולוגיות הייצור המתקדמות אשר הביאו לנו דשא סינתטי איכותי יותר ובעל מראה אותנטי, ובאותה הנשימה הטכנולוגיות גם הביאו הוזלת מחירים.

הסיבה השנייה להתרחבות השימוש בו, וכניסות אל תוך החלל המשרדי, היא תפיסות עיצוביות חדשות; כבר למעלה מעשרים שנה שבעולם העסקי מבינים שמשרד אמור להיות מקום אשר משרה אווירה נעימה על העובדים ומעודד אותם ליצירתיות. לצורך כך מעצבי פנים משתמשים באמצעים שונים; דשא סינתטי הוא אחד הכלים העיצוביים אשר עומדים לרשותכם והתוצאות נהדרות. אם תבקרו במשרדים של חברות הייטק וחברות אשר מכבדות את עצמן, ישנו סיכוי גדול שתוכלו לראות שימוש יצירתי בדשא סינתטי.

דשא סינטטי למשרד משנה את כל האווירה במשרד; במקום משרד מנוכר ואפרפר המשרה אווירה דיכאונית, אנו מקבלים משרד מלא חיים ובעל נגיעות של טבע וחופש. גם העובדים וגם הלקוחות מרגישים נוח יותר בסביבה שכזו והדבר בהחלט תורם לעסקים. העובד בארגון הוא כמו פרח – בתנאים המתאימים הוא פורח ומביא לארגון פרות בדמות תפוקה. יצירת האווירה הנעימה והחיובית, באמצעות התקנת דשא סינתטי במשרד, היא בעצם יצירת אותה סביבה אשר תסייע לעובד לפרוח. וכמובן גם הלקוחות ירגישו נעים יותר ויקבלו רושם חיובי יותר לגבי החברה, במילים אחרות זה יתרום למיתוג.

היתרונות של דשא סינתטי למשרד

מצד אחד יש לנו את היתרונות העיצובים הקשורים לאווירה ולתחושה שהדשא המלאכותי במשרד מייצר, אך יש לו גם יתרונות פרקטיים אשר הופכים אותו לפתרון עיצובי מושלם:

דשא סינתטי מתאים לכל סוג של משטח – דשא סינתטי למשרד הוא פתרון עיצובי אשר ניתן ליישם אותו בקלות על כל סוג של משטחים, לא משנה איזה סוג של רצפה יש לכם. אפילו אם מדובר אך ורק במשטח בטון, ניתן בקלות לצפות אותו בדשא סינתטי. גם אם מדובר במשטחים בעלי עיצובים מיוחדים, כמו למשל משטחים קמורים, קעורים ומשופעים – אין שום בעיה. מרבדי הדשא הסינתטי הם גמישים ויכולים להתאים לכל עיצוב. אפילו תוכלו להתקין אותו במאונך על הקירות, או במהופך על התקרה. זה נותן לכם חופש עיצובי מוחלט.

עלויות תחזוקה נמוכות – בעולם העסקי חייבים תכנון ארוך כלכלי ארוך טווח. כל פרט עיצובי במשרד בסופו של דבר משפיע על עלויות התחזוקה בטווח הארוך ויש לקחת זאת בחשבון. מהבחינה הזו ישנו יתרון לדשא סינתטי למשרד, הוא אינו דורש טיפולי גינון ולכן עלויות התחזוקה שלו נמוכות.

עלויות התקנה נמוכות – אם נערוך השוואה בין התקנת דשא סינתטי בגינה לבין שתילת דשא טבעי נראה שעלויות ההתקנה של דשא סינתטי הן גבוהות. אך כאשר אנו מדברים על דשא סינתטי למשרד, ההשוואה היא לא בין דשא סינתטי לדשא טבעי, אלא בין דשא סינתטי לבין פתרונות חיפוי אחרים. אם למשל נרצה לחפות שטח מסוים בדשא סינתטי במקום במרצפות, העלות תהיה זולה  יותר.

ניתן לשים עליו רהיטים – בואו לא נשכח שמשרד הוא לא גינת נוי. אמנם נרצה ליצור בו אווירה שכזו, אך הוא עדיין צריך לתפקד בתור משרד בו עובדים יושבים מול מחשבים, טלפונים ומבצעים את עבודתם. אין שום בעיה למקם רהיטים וציוד על דשא סינתטי.

לסיכום, בשורת הדשא הסינתטי מגיעה לכל מקום ומאפשרת לנו לבצע דברים שקודם נראו לנו דמיוניים. אם תרצו להקים איזו פינה למנוחה והשראה בתוך המשרד, תוכלו בקלות לעשות זאת עם דשא סינתטי.

גרינוויו- שירותי הקמת גינה,מכירה והתקנת דשא סינטטי

 

דשא סינתטי בחלל הפנים
דשא סינתטי בחלל הפנים
מאמרים נוספים
Call Now Button